Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Segítség

1. Hogyan vásárolhatok?

A vásárlás egyszerű és gyors:

  1. Böngésszen a kategóriák között vagy használja a keresőt a kívánt termékek gyors megtalálásához.
  2. Amikor megtalálta a kívánt terméket, kattintson a "Kosárba" gombra.
  3. A vásárlás befejezéséhez kattintson a kosár ikonra, ahol ellenőrizheti rendelését, majd válassza ki a fizetési módot és a szállítási adatokat.
  4. Fejezze be a rendelést és kövesse az utasításokat a sikeres fizetéshez.

2. Milyen fizetési lehetőségek állnak rendelkezésre?

Webshopunkban többféle biztonságos fizetési mód közül választhat:

  • Bankkártyás fizetés (Visa, MasterCard, Maestro)
  • PayPal
  • Előre utalás
  • Utánvétes fizetés (csak házhoz szállítás esetén)

3. Hogyan kérhetek segítséget?

Ha bármilyen kérdése van a rendelésével kapcsolatban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot! Ügyfélszolgálatunk munkatársai készséggel segítenek telefonon, emailben vagy élő chat-en.

  • Email: grdrogeria@kft.hu
  • Telefon: 06304516734
  • Chat: Kattintson az oldal jobb alsó sarkában található chat ikonra, és küldje el kérdését.

4. Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?

Miután leadta rendelését, e-mailben értesítjük a rendelés állapotáról. Ha a rendelését szállítjuk, akkor az nyomonkövetéshez szükséges nyomkövetési számot is küldjük, így bármikor nyomon követheti csomagja útját.

5. Mi a teendő, ha hibás vagy sérült terméket kaptam?

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy termékeink hibátlan állapotban érkezzenek meg, de ha mégis előfordulna, hogy hibás vagy sérült terméket kaptál, kérjük, azonnal értesíts minket a következő elérhetőségek egyikén:

  • Email: grdrogeria@kft.hu
  • Telefon: 06304516734
    A hibás terméket 14 napon belül kicseréljük vagy visszatérítjük az árát, amennyiben a hiba a mi hibánkból adódik.

6. Hogyan módosíthatom vagy törölhetem a rendelésemet?

A rendelés leadása után minél hamarabb próbáljuk feldolgozni, ezért kérjük, hogy minden módosítást vagy törlést azonnal jelezzen! Ha még nem került feldolgozásra, akkor segítünk a módosításban.

  • Email: grdrogeria@kft.hu
  • Telefon: 06304516734

7. Hogyan választhatom ki a legjobb terméket?

Webshopunkon minden termékhez részletes leírás és vásárlói értékelések tartoznak, amelyek segítenek a legjobb döntés meghozatalában. Ha további kérdése van egy termékkel kapcsolatban, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk!

8. Házhoz szállítás és átvételi lehetőségek

Termékeinket kényelmes házhoz szállítással, illetve egyes helyszíneken személyes átvételi lehetőséggel biztosítjuk. További információkat a Szállítási információk menüpontban találhat.

Az oldal tetejére